söndag 23 oktober 2011

Veckans In & Ut



Veckans In:
1 st halsband av återvunnet garn med babusjkor
3 st armband i återvunnet material
1 st lila filofax (för att jag vänder blad, så kände jag att jag behöver en ny färg)
1 st kjol från Myrorna


Veckans Ut:
2 par örhängen (som jag ej använder): sälja på loppis
1 st hårklämma: sälja på loppis
2 st ringar: sälja på loppis
2 st hårspännen: sälja på loppis
1 st halsbandssmycke: sälja på loppis
1 st trasigt örhängen: soppsorteras
1 st naturlig parfym (som jag inte fixade): till kusin
1 st ekologisk duschlödder: till kusin
1 st bok (dublett): till kusin

Summa: -6. Jag tar mig! Gav bort en hel del till min kusin då hon håller på att byta ut mot naturlig och ekologisk hudvård. Hade en hel del produkter som jag provat som hon likaväl kan testa. Förövrigt så är hon som jag - hon älskar ta över andras kläder. Så himla skönt att det inte bara är jag. Jag kan skylla på släkten!

Inga kommentarer: