onsdag 10 augusti 2011

Ett bad och ett glas rosé



Har nu jobbat första passet (28 timmar), och är helt mör i kroppen efter ha haft över 3 veckors semester. Men det kändes skönt för jag kände mig stark och motiverad, vilket jag saknade innan. Nu är jag hemkommen och tagit mig ett bad med Lulu´s bodybutter som fick smälta i badet, så nu doftar jag som en ljuvlig, liten chokladpralin. "På den", så blir det ett glas  ekologiskt rosé, kattgos i sängen och ett seriealbum  från Galago då grabbarna ser på fotboll. Det kunt vart värre!

2 kommentarer:

Anneli Sjögren sa...

Det är inte alltid så lätt att komma tillbaka till jobbet efter semestern...!!
Du, jag har kollat upp det där med att kunna prenumerera på blogspot-bloggar, och det går!! Jag la just till en sån på min blogg!!
Gå in på "Design" och sen "lägg till en gadjet". Där finns en sån funktion!!
Kram och go' natt!! ♥

Vera sa...

Ja, nu har jag lagt till den med så nu kan du prenumenera via emejlen också! ♥