måndag 12 september 2011

Veckans In & Ut



Veckans In:

1 st armaband från Humanity
1 st våffeljärn (vi har önskat oss ett i flera år)
1 st leggins i bambu (inköpt på Ullared)
1 st krämdeo från Coconut Dream (Fungerade kanon, men tyvärr så är jag känslig för krämdeo och fick svid och blåsor, så denna får min väninna - och se vad hon tycker. Jag reagerade likadant på Soapwallas krämdeo).
1 st iphoneskydd: Världens onödigaste köp!
1 st begagnade converse: Köpt av väninna

Veckans Ut:

2 st krukor som Doris & Tommy råkat dra i golvet
1 st krämdeo från Coconut Dream: till en väninna
2 par skor: Emmaus
1 st höstjacka: Tradera
1 st annan tunnare höstjacka: Tradera
1 st trasiga nylonstrumpor: Återanvända för att putsa speglar och fönster med

Summa: -2. Det såg riktigt mörkt ut ett tag. Inser jag slängt så mycket i flytten att det knappt finns något att ta av längre. Men försöker att hålla in mina köp, men det lyckas inte alltid. Det där iphone-fodralet var snyggt, men totalt onödigt då jag redan har ett. Suck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt rätt med ett våffeljärn, något utav det bästa man kan äga! :)

Vera sa...

Ja, men jag har letat efter ett begagnat, riktigt rejält våffeljärn, men aldrig hittat något. Nu när jag köpte ett nytt så hittade jag minsann ett efteråt. Typiskt va?