söndag 16 oktober 2011

Så här blev frisyren!

Som sagt så har jag varit och fått energiklippning (oljemassage i hårbotten samt att de klipper håret efter hur hårstråna vill ligga) för att man enkelt ska kunna fixa sin frisyr själv. Vi har väl många gånger kommit hem från frisören nöjda, men sedan inte lyckas få samma frisyrresultat som hårfrisören fick. Störigt värre!

Så det återstår att se hur det blir när jag tvättat håret. Jag återkommer om det. Men så här ser resultatet ut. Allt som allt så tog det hela 6 timmar, så det var ingen stressdag. Vilket var riktigt skönt.

före klippningen

...och efter!

5 kommentarer:

Berntsson sa...

coolt!

Anonym sa...

Looking good! Var frisören bra? Jag funderar också på att gå till en ekofrisör!

Vera sa...

Tack finisar! Jo, jag tyckte han var riktigt bra. Som sagt så tog det 6 timmar då färgningen tog lång tid. Men allt som allt så var det inte bråttom med någonting - utan allt skedde utan stress. Det gillade jag. Fast det gäller ju prioritera sin tid, aningen.

Anneli Sjögren sa...

Fint!! Det ska bli spännande att se hur det ser ut efter att du tvättat det!! För du lägger väl ut ett kort på det!?! :D
Kram!!

Vera sa...

Det ska jag givetvis göra när jag får tid! Men nu när jag tvättade det så föll det bra utan att göra något. Men för att få det dom jag vill krävs det lite styling. :)