måndag 5 december 2011

Veckans In & Ut

Veckans In:

1 st väska till mannen i födelsedagspresent från GRANIT
1 st bok till mannen i födelsedagspresent
1 st brosch med babusjkor (jag kunde inte motstå)
2 par byxor och 1 tröja från Gudrun Sjödén: Kupan, Kalmar
1 par örhängen: Kupan, Kalmar
1 st armring i trä: Kupan, Kalmar
2 par tights i ekobomull


Veckans Ut:

1 st rockring med tyngder som jag fick ont av: sälja/skänka/ge bort
2 st påslakan i ekobomull: Till svärmor
1 st chokladmugg: till loppis
1 st fodral till filofax: skänka/ge bort
2 st ljusstakar jag köpt på second hand för länge sedan


Summa: +2. Oj, vilken vecka. Mycket som handlas in även om det varit födelsedagar och secondhand-fynd. Jag har i alla fall fått ut en hel del denna vecka också - men det är jobbigt att få en balans när man shoppar. Jag är så himla nöjd över mina kläder från Gudrun Sjödén som fanns på Kupan i Kalmar. Jag frossade, och tog de tre jag behövde till sist efter mycket tankar. Det var en hel garderob i XL så det var rena paradiset!

2 kommentarer:

Anneli Sjögren sa...

Men sånt man ger bort kan väl ändå inte räknas?? De ökar ju inte på dina prylar juh!!
Nä, jag tycker vi säger att veckans resultat blev 0!! Perfekt!! :P ;-) :D

Vera sa...

Haha. Det har du rätt i! Men jag brukar även skriva det jag ger bort, men i det här fallet stannar det i lägenheten. ;)