söndag 4 mars 2012

veckans in:ut

Veckans In:
1 blommig kjol, emmaus

Veckans Ut:
1 glas, trasigt, sopsortering

Summa: 0. Vad härligt att det gick jämt ut. Kjolen var så himla fin och blommig så jag kunde inte stå emot den. Den ville in i min garderob helt enkelt. Har förövrigt börjar gå powerwalks och det är så himla skönt att komma ut än att vara inne på gymmet och gå där. Så jag ska försöka ta mig ut några dagar i veckan. Har installerat "runkeeper" på iPhonen som även går att ställa in på walking, och den berättar var 5:e minut hur långt jag gått och hur fort. Så i helgen har jag gått 9.7 km. Gott. 



3 kommentarer:

thejeanettishway sa...

åh... ta en bild på dig i den!
kram från dalsland//

Jenny / Ekomamma i stan sa...

Blir nyfiken på att se hur den ser ut!

Och så blir jag peppad på att också fixa runkeeper, var ju faktiskt på promenad idag.

Vera sa...

Jag får lägga upp en bild i dagarna. Tuff tantkjol typ. :) Ja, kör på - och appen är gratis också. Kram