torsdag 5 april 2012

Besök gärna Cilya Design

Jag samarbetar med Cissi på Cilya Design. Hon gör dessutom fina handgjorda, recyclade smycken till oss som vi säljer i vår shop. Hon gör även handgjorda smycken utöver det och hon har verkligen hittat sin stil. Så gillar du smycken som inte varje person bär, och som är som ett unikt litet smycke så kolla in hennes sida. Jag som går samma kurs vet också hon gillar dem själv då hon alltid har egna smycken på sig. Hon är väldigt samarbetsvillig om du har egna idéer som du vill framföra för att få ett smycke du vill ha.

Jag i min tur har beställt ett recyclat armband till mitt kommande bröllop gjord av begagnade pärlemorsknappar. Så just nu håller vi på att samla/köpa in gamla knappar för att Cissi ska kunna göra det färdigt.  Så det ska bli kul och se hur det blir sedan. Tror det kommer bli riktigt fint till en bohemisk bröllopsklänning. Vad tror ni?


1 kommentar:

thejeanettishway sa...

armbandet blir kanon.
nånting gammalt, nånting nytt...
;)