måndag 2 april 2012

veckans in:ut

In:
1 st begagnad studentlitteratur


Ut:
1 sängram, sålt på facebook second hand
2 klädhängare, sålt på facebbok second hand
2 ljushållare, loppis
2 armband, loppis
1 hårspänne, loppis
1 bokhållare i trä, loppis
12 böcker, loppis,
1 par byxor

Summa: -21. Wihooooooooooooooooooooo! Jag vårstädar kan jag säga nu, och har hittat en nytt sätt att få bort sakerna på - via mediet facebook. Jag har alltså gått med i en loppis, Göteborg, köp och sälj Göteborg och skänk/donera/byt i Göteborg. Lite kul och någon annans skräp är den andres skatt. 

2 kommentarer:

Jenny / Ekomamma i stan sa...

Oj vilken bra vecka! Toppen att du hittat en bra FB-grupp, är själv med i en stockholmsvariant, men där tycker jag att det går trögt att bli av med mina saker.

Vera sa...

Ja, det gick lite trögt i början men nu kör det på. Gott att kunna sälja över nätet gratis. En liten bökigare version att ha loppmarknad själv hemma. Hehe