måndag 22 augusti 2011

Second hand is the new black


Fick min underbara väns förra vinterjacka i present. Ingen blir så glad som jag då jag älskar att använda kläder som andra haft (och Cilla har bra smak), och för att det också sparar på miljön! Nu behöver jag inte köpa en ny vinterbonad då kappan jag haft i över 5 år fick pensioneras i våras. Visst är den snygg? Och jag ska själv virka/sy en sjal till hösten i ekogarn - men jag vill inte riktigt avslöja hur än - men tydligen så har Paul Smith snott min idé!  Men det kommer bli så snyggt!

5 kommentarer:

Jenny sa...

Toppen! Det är en rätt bra idé att byta kläder med kompisar. Det gäller bara att man har ungefär samma storlek!
Kram!

Vera sa...

Det är inte bara en rätt så bra idé Jenny, utan en himla bra idé! Perfekt när man är trött på något, och på så sätt kan man nästan få en helt ny garderob.

Vera sa...

;)

Cilla sa...

Allt klär en skönhet honi!
Nästa vecka får vi sätta igång med..erhhm.. handarbetet ;)

Vera sa...

Ja, nu får vi banne mig sätta igång med handarbetet. Jag betalar mitt garn och virknål idag så det lär anlända någon gång nästa vecka!Ska bli så himla roligt!