måndag 29 augusti 2011

Sockdesigners: Happy Socks fast ekologiska!

 Jag älskar när man kombinerar svart med något färgglatt och som man kanske inte förväntar sig.

Via Malin på Lyckobacken fick jag nys om att det finns ett företag som heter Sockdesigners som tillverkar färgglada, sköna och givetvis ekologiska strumpor! I´m really in love, och jag vet var jag ska köpa mina strumpor hädanefter! ÅHHHH, Cilla - ska vi göra en beställning - de har fri frakt! Man kan även skicka socko-o-gram till någon som man gillar!

Dessa vill jag ha på direkten: (Usch, för min insats i denna månads utmaning att leva minimalt). Jag borde skämmas. I alla fall lite.

OBS! Foton från Sockdesigners egna hemsida!

3 kommentarer:

Cilla sa...

Jaaaaaaaa! De ser ju precis ut som mina älskade Happy socks!
Jag vill massor!! :)

Vera sa...

Snart dansar vi runt med färgglada, ekostrumpor!

Anneli Sjögren sa...

Jättefina!! Jag vill också ha!! :D