torsdag 15 december 2011

I love dots - i love Amanita!


Jag är ju en riktig loppisfia. Jag skulle nog lätt kunna  bli en riktig samlare, så det är tur jag rensar ut regelbundet. Numera köper jag bara saker på loppis som jag vill ha/behöver.


Just nu så är jag fast i prickigt för att prickigt gör mig så himla lycklig! Så snälla tomten - jag önskar mig vad som helst från 50-talsserien Amanita från Gefle. Finns i rött, blått, grönt, gul och turkost. Låt mig komma i kontakt med detta helt underbara porslin, och det gör inte om jag får olika färger - det skulle bara vara fint.


ps: fotona är lånade från
loppisfia, my littele bakery och husmorsskolan



3 kommentarer:

Anneli Sjögren sa...

Vi får väl hoppas att tomten läser din blogg Vera!!! :P

Anneli sa...

Vilken härlig blogg, jag blir alldeles kär! :)

Vera sa...

Ja, Anneli S! Det hoppas jag med, men en gräddsnipa har nu kommit i min ägo. Fast jag fick betala den själv, men den kostade "bara" 6 guldpengar.

Anneli: Tack så mycket. Du verkar ju ha en riktig grym blogg du med. Får jag länka dig?