söndag 18 december 2011

Veckans In & Ut: Fjärde advent


Var i Ullared med min väninna. Jag gillar egentligen inte Ullared speciellt mycket, men jag älskar min väninna och jag vet hon älskar det, och det blir en trevlig dagsutflykt. Nu kom jag hem med lite i alla fall - mest sådana där söta saker som inte riktigt går att motstå. Inte ens jag.

Veckans In:

1 st armband med budskapet "Glädje, lycka och Harmoni" på. Till mig själv.
1 st gräddkanna från Amanita: fynd från Tradera
1 st Cupcakeburk från Ullared
1 st burk med cupcakes från Ullared
6 st mindre formar att göra Cremé Brulée i: Ullared
6 galgar: Ullared
1 st retro schal från emmaus
1 st bok från emmaus
1 st skål från "vår lilla stad" - Majas Mejeri för sexti riksdaler


Veckans Ut:
1 st trasig eljusstake som jag köpt från en loppmarknad (som var så fiiin): Tack Katt (la)!
1 st trasig keramikkanna som jag älskade: Tack Katt (la)!
1 st trasig tallrik: Tack du store vite gurukatten - så smidig var du inte!
1 st sjal: till loppisen mitt emot oss
2 st trosor: Jag tror de hängt med i fyra år - nu får de faktiskt åka i sopptunnan
2 st trasiga strumpor (de andra parade jag ihop).


Summa: +9: Hoho. Har jag någonsin haft ett sådant resultat? Jag vet int. Men mycket blev det, men som sagt det är snart jul och lite mer blir det. Vi tänkte köpa en ny elljusstake på loppis, men vi nöjer oss med den vi har då vi inte hittade någon som vi ville ha.

1 kommentar:

Anneli Sjögren sa...

Men jag har hört att det är LAG på att man måste handla när man ändå är på Ullared...!! :P ;-)
Annars går det sååå bra att skylla på julen, och katterna har ju sin del i det hela också...!!
Asch!! Du är helt enkelt ursäktad!! :P :D
Kram!!