måndag 30 januari 2012

min energi sprudlar


Ibland undrar jag vad jag går på egentligen, för det finns så mycket kreativitet. Idag har jag städat upp i vår webbshop. Den behövde lite ny elegans - en ny vårkostym, och jag ville ha den lite mer stilren. Jag har även ritat hjärnceller och hjärnor, fördjupat mig i den magiska te-världen, mejlat med leverantörer, bloggat på alla mina tre bloggar, promenerat i solen och fick röda rosor på kinderna och hämtat det fantastiska mineralsminket från Bellápierre och lagt in dem i shopen. Ja, så hann jag slänga sopsorteringen och laga en quorngryta med ädelost - för idag är det en köttfri måndag. Nu är jag rätt så trött. Med all rätt.

2 kommentarer:

thejeanettishway sa...

åh, vad härligt! bara att go with the flow :)
jag har vanligtvis massor av energi och brukar få mycket gjort.
men jag fick bakslag då jag tänk storhandla mat på torsdag - så har jag glömt posta a-kassekorten!!!
tappade lite energi där kan man säga.
men - jag är sååå glad för din väska ♥
den är du hur värd som helst.
det var meningen att du skulle ha den...
kram från dalsland//

Vera sa...

Ja, det gäller väl hänga med i flowet. Det brukar ju inte vara för evigt. Ja, att glömma posta akasse-korten kan lätt få konsekvenser som energilöshet. Det är en mänsklig rätt att glömma, men jag vet det påverkar utbetalningen. Hoppas det löser sig Jeanette!