onsdag 21 mars 2012

jobbintervju 2 & vinst

Jag var igår morse på jobbintervju 2 då jag denna gång fick träffa chef och arbetsledare (förra gången var det fältarbetarna). Jag var rejält mossig i huvudet eftersom vi tillbringat halva natten med Doris på djursjukhuset då vi lämnade henne där 04 på morgonen efter flera, flera timmars väntan och ultraljud och tester och eftersom de ville att en annan veterinär skulle kolla upp henne på morgonen. Men jag gjorde mitt bästa och det kändes bra, även om det var en rejäl grillning. De skulle återkomma nästa vecka och då ska referenser ringas om jag gått vidare. Det skulle definitivt vara helt fantastiskt om jag skulle få jobbet! 

Sedan visade det sig i all sorg att jag vunnit hos Ekonördarna på Lyckobacken. Jag har vunnit en egen mössa och halsvärmare från bAgus eko-retro kollektion. Jag har länge suktat efter en egen bAgus-mössa och vann hela kitet! ÅH! Vad passar bättre än en mössa och halsvärmare med löv till mig? Hinner nog använda dem några gånger innan våren slår ut för fullt - men ni kan ju tänka vad jag ska tillbringa min höst i? Men jag återkommer om en recension när jag fått testa. Hur himla fint som helst.

2 kommentarer:

Jenny / Ekomamma i stan sa...

Grattis till vinsten och jag hoppas att jag får säga grattis till jobbet inom kort.

Vera sa...

Tack fina Jenny! ♥