söndag 12 februari 2012

veckans in:ut



Veckans In:
2 förvaringskorgar till toaletten, GRANIT

Veckans Ut:
4 halsband, till kursare som gör smycken (och nu gör en recyclesmycken inspirerad av mig)
1 neccesär, till väninna
1 söndertrasad växt, tack KATT(la)
2 trasiga glas, sopsorteringen
2 kuddar, loppis

Summa: -8. Ja, det är väl inget att klaga på direkt. Vilken dag det är - solen skiner och det var nästan nollgradigt ute. Så jag tillbringade en stund på mitt favoritberg och solade nosen lite och drack te. Note to myself: Om du tar med löste, ta med en tesil. Men det var gött med te även om jag fick sila det mellan tänderna. Min glugg är dock inte den mest effektiva eftersom den är så bred. 

4 kommentarer:

thejeanettishway sa...

varje vecka får jag ihop minst en kasse - oftast två - som jag bär till returen. och man kan undra vart allt kommer ifrån...
har iofs trattat ner boendet från över 300 kvadrat till 63 så klart det blir en del som måste iväg.
kram till dig från dalsland//

Vera sa...

Ja, ibland undrar jag vad allt kommer ifrån då vi verkligen inte köper speciellt mycket. Men så får man ju saker ibland och det samlar på sig snabbt. Men att gå från 300 kvadrat till 63 (vi bor på samma yta) - så finns det säkert lite när man gräver lite. Du är duktig i varje fall.

thejeanettishway sa...

hej igen - jag igen!
foto på de där toakorgarna? please :)
kram från 63 kvadrat i dalsland//

Vera sa...

Hej Jeanette. Vet inte om det är toakorgar, men jag har dem som förvaringslådor på toaletten. Däremot så har jag faktiskt en korg som jag förvarar rullarna i. Kan ta kort på dem alla.