måndag 3 oktober 2011

Åh, jag har fått en egen fjällvit "kånken"...

 bild tagits från nätet

Ha, min sambo var och köpte en present till mig idag. Jag visste att han inte skulle kunna hålla sig (inte jag heller eftersom jag blir galen om jag veeet om något eftersom jag är så himla nyfiken). Så jag slet upp presenten (det är 1 vecka kvar tills jag fyller år), och där låg den: En egen, fjällvit "kånken" som jag drömt om sedan barnsben. Den stödjer dessutom forskningen för att bevara fjällräven. Sånt gillar jag ju. Åh, den ska bli min polare länge, länge, lääääänge! Äntligen.

Jag fick ju en jacka och en teaterkväll av min väninna förra veckan eftersom hon är borta då jag fyller år. Jag skulle lätt kunna vänja mig att få en present varje vecka! ;)


5 kommentarer:

Cilla sa...

ÅÅÅÅÅÅh vad fin den var!!!!!

Vera sa...

Ja, den är underbar! <3

Anneli Sjögren sa...

Fjällrävar är underbara också!! :P

Här kommer svar på din kommentar på min blogg:
Problemet när man är duktig och tränar är just att man blir hungrig och sugen!!
Men varför 5 dagar i veckan?? 3 borde väl räcka?? Varken överdrift eller underdrift är ju bra!! Testa 3 dagar/veckan och se vad det gör med suget vet ja!
När jag får sug brukar jag koka mig en kopp té och ibland även ta en bit mörk ekologisk choklad till - sen är jag nöjd! :D Kanske nåt att testa??
Ja du Vera!! Nu kör vi!!! :D

Vera sa...

Ja, fjällrävar är söta och underbara!

Anonym sa...

Underbart! Älskar Kånken, själv har jag en svart. Fenomenal följeslagare!