söndag 2 oktober 2011

I want a new frilla!

Jag och Per Gessle har något gemensamt. Vår frilla! Vi har nog haft samma frilla sedan medeltiden, nästan. Jag är trött på mitt hår, och jag vill ha en tuff frilla, och jag har spanat ett tag kan jag berätta. så nu ska jag faktiskt unna mig gå till en hårfrisör och jag är sugen att gå till Tommy på Hårkraft. Han är både utbildad ekofrisör och Reiki Grand Master och använder sig av John Masters Organics hårprodukter. Låter hur spännande som helst.

Så här hade jag tänkt mig på ett ungefär - fast i min riktiga hårfärg? Vad tror ni? Jag vill att ena sidan ska vara mycket kortare, i alla fall. Bort med alla nött!





3 kommentarer:

Anneli Sjögren sa...

Som alltid tar det ett tag att vänja om sig när man byter stil. Först kommer kanske folk att tycka att det inte "är du", men efter ett tag vänjer man sig och ser då det nya för vad det är istället för att sakna det man är van vid! Och du hinner växa in i din nya stil!!
Go for it säger jag!! Varför måste man alltid se ut samma hela tiden?!?
Sen tycker jag absolut att du ska gå till den där Tommy!! Verkar ju vansinnigt spännande!! :P

Kom ihåg att lägga ut några foton på din nya look!! Vi måste ju få se resultatet!! :P

Vera sa...

Ja, det är väl lite det jag är rädd för Anneli! Jag är nog den som har svårt för att vänja mig, mer än andra. men det växer ju ut igen om det skulle kännas helt fel, och håret skulle med all sannolikhet må bra av att bli av med det nötta.

Så jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Nu blir det av. Jag ska både färga och klippa mig. Det får bli min present till mig själv.

PS: Klart jag ska lägga ut resultatet sedan!

Frisyrer sa...

Hej!

Såg att du letade efter frisyrer! VIll bara passa på att tipsa om http://www.frilla.se. Där hittar du lite frisyrer som kan vara till hjälp!

/Jonathan