fredag 7 oktober 2011

Min drog

Min drog är Arlas ekologiska och naturella youghurt (3 %). Jag äter den minst en gång om dagen, och det är himla gott att variera vad man vill ha i. Ibland värmer jag upp frysta bär som får svalna och sedan rör jag ned dem i yoghurten för att få en sötare variant dock utan att sockra.

Men igår köpte jag Wilmas ekologiska råg surdegsknäckebröd, och det är sååå gott (finns ju inte något större utbud av ekologiskt knäckebröd direkt). Som en nyttig variant av chips då de är saltade med havssalt. Men i kombination av dessa krossade, i cornflakesstora bitar och skivad banan i yoghurten var himmelriket. Mums! (och som en lyxig liten knäckemacka på kvällen ifall den lilla hungern sätter igång). KÖP!

foto tagits från Wilmas hemsida

1 kommentar:

Ester sa...

Åh, de gillar jag också jättemycket! :-) Har också testat med yoghurt och banan, blir jättesmaskigt!