fredag 7 oktober 2011

Du sitter på min klipp!

Min mormors mans son var min nallebjörn när jag var liten (RIP fina Göran). Han busade alltid med mig, och en gång så gömde han min sax som jag höll på att klippa med (jag var kreativ redan på den tiden) genom att sätta sig på den. Jag ilvrålade ilsket: Duuuuu, sitter på min kliiiipppppp! Och ja, det uppkom en hel del skratt av denna situation även om jag inte just då var så road av det. 

Men nu är det precis en vecka kvar tills jag ska klippa och färga mig hos ekofrisören Tommy! Jag funderar nu på att färga mig lite åt det rödblonda nu istället för att ha min riktiga hårfärg (tänk coola Belinda Ohlsson från Debatt). Vilket dilemma! Frågan är om det går? Och jo, jag hinner säkert ändra mig några gånger innan fredag nästa vecka!

foto från Amelia

1 kommentar:

Ester sa...

Hej! Jag funderar också på att färga håret som henne, eller den färgen och sen göra blonda slingor (är blond nu, min riktiga hårfärg), det blir ingen ful utväxt då ju. :-)