torsdag 6 oktober 2011

Nu är det dags att vända blad...


Äntligen vågade jag erkänna för mig själv och för min chef att jag inte vill vara kvar på mitt jobb (även om jag älskar det). Jobbet som tar mer från mig än det ger. Jag orkar inte gå omkring och vara otillräcklig, längre, och mitt behov av struktur har aldrig funnits där tyvärr. Jag är nog inte rätt människa för att klara ett sådant arbete i längden? I alla fall inte med de kompromisser som finns. Men det fina i kråksången är att min chef stöttar mig i det hela och det känns så skönt. Som en stor sten ramlat från mitt hjärta. Så nu är det dags att vända blad, och jag söker nu nya jobb, men med min chef som står bakom mig.

JAG VILL SÅ HIMLA GÄRNA HA ETT NYTT JOBB! TACK! 

3 kommentarer:

Cilla sa...

Jag är så stolt över dig raring! <3

Anneli Sjögren sa...

Va skönt!!! Hoppas du får ett nytt, bättre jobb snart!! Du får skicka din beställning till Universum!! :D
Kram!

Vera sa...

TACK! Ja, det är så himla skönt att äntligen få det ut sig. Även om det känns bättre stundtals så "dödar" det mig i längden. Jag har tappat så mycket känns det som. Jag har sänt ut min önskan till Universum: "Om man önskar något med hela sitt hjärta, så verkar hela universum för att det ska bli så" (Coelho).