onsdag 22 februari 2012

hur himla kul som helst

Jag fick ett samtal idag om jobbintervju! Det är ett vik till december, men det gör att vi kan leva lite mer avslappnat då jag inte får stämpla pga företaget trots att vi knappt tjänar något på det än. Inget vi kan ta ut i lön än så länge - men vi jobbar på det givetvis! Det börjar i april så jag får läsa in psykologin på kvällstid till hösten (hinner ändå klara 15 hp innan dess). Nu fokuserar jag på att jag får det. Hjälper ni mig att fokusera?

4 kommentarer:

Cilla sa...

Iiiiiiiihhhh vad roligt!
Håller alla tummar och tår, fokuserar som fasen :)

Jenny / Ekomamma i stan sa...

Åh vad kul, hoppas att du får det!

thejeanettishway sa...

jag fokar så jag blir nästan lila i ansiktet!!!
mitt ansikte matchar min spräckliga tröja nu :)
kraaam från dalsland//

Vera sa...

Åh, vad ni är gulliga allihop! ♥