onsdag 22 februari 2012

snygg, pimpad palestinasjal


Var på emmaus igår och kollade runt (för att glömma tentan jag hade idag) och hittade en snygg, pimpad palestinasjal som var så himla fin. Det är lite påsytt tyg på den som gör att den sticker ut. Den kommer jag garanterat använda i vår typ jämt och ständigt, tillsammans med min snygga jeansjacka som jag "ärvt" av en väninna. Vill gärna ha en par Dr Martens också, så nu kollar jag Tradera så jag kan köpa ett par begagnade.  Skulle definitivt tänka mig ett par svarta eller lila! Kom an, våren - jag är redo.

2 kommentarer:

thejeanettishway sa...

va?
finns dr martens ff???
kram från dalsland - en bit av sverige i baklängesvals :)

Vera sa...

Klart de finns! De kommer nog alltid finnas, och de är väldigt på tapeten nu känns det som. Jag har till och med ett par Dr Martens i ballerinamodell som jag köpte 2008. De kommer hänga med mååånga år till. Love them.