tisdag 21 februari 2012

vi gifter oss


Anneli har redan avslöjat oss, så nu kan jag lika väl skriva ut det här. Vi ska gifta oss nästa sommar 2013 och vi ska givetvis ha ett hållbart ekobröllop. Så jag har startat en blogg där jag (mest jag i alla fall) ska skriva om miljövänliga och ekologiska förberedelser, tankar, recept, bröllopstårtor, olika bröllop, skönhetstips och andra tips. Jag ska också träffa en intressant person på måndag och kanske blir det så att jag blir hens företags bröllopsbloggare. Vore himla skoj, givetvis. 

Min väninna undrar hur jag orkar hålla på att blogga överallt och det är nog för det är mitt sätt att uttrycka mig. Jag älskar att skriva och det här är mitt sätt att "varva ned" precis som andra läser böcker, stickar eller ser på tv. Men det är klart jag inte kommer skriva lika effektivt här, vilket ni antagligen märkt. Det här är ju min personliga blogg och här gör jag vad jag vill, och skriver när jag känner jag har något att säga eller delge. Ni får gärna hänga med i vår resa mot vårt ekobröllop här.

11 kommentarer:

Jenny / Rosella Eco Beauty sa...

Men ååh, stort grattis till er! <3

Jenny / Ekomamma i stan sa...

Åh, grattis! Vad härligt att ni gifter er! Jag älskar bröllop och bröllopsbloggade själv när vi planerade, så jag kommer givetvis att kolla in den nya bloggen!

Anneli Sjögren sa...

Fin bröllopsblogg!! Men du, kan man inte kommentera där??

Vera sa...

Jo, det ska gå då jag fått några kommentarer där innan. Kolla längst ned på varje inlägg. Det står "lämna ett svar". :) <3

Vera sa...

Nu såg jag i rätt version att du klickar på pratbubblan längst upp i inlägget, vid överskriften.

Anneli Sjögren sa...

Aha...!! OK! Tack för svar!! :D

Anonym sa...

Grattis! Försökte kommentar från mobilen häromdan men det gick inget bra, därför sena gratulationer. :-)

Gabriela sa...

Grattis Grattis! Åh, vad glad jag blir för er :) Massor med kramar och solstrålar <3

Vera sa...

Tack alla för gratulationerna! ♥

Pernilla/ekoenkelt sa...

Men! Vad seg jag är - men nu är jag med i matchen! Hurra och grattis! <3

Vera sa...

Tack Pernilla! Du kan ju inte vara alert på allting! Tihi (vilket också förklarar när jag av misstag skrev ett inlägg hos dig som postades med min bröllopsblogg! ;)