måndag 23 januari 2012

det var bättre förr (eller var det det)?

Ny design här. Jag muttrar och surar för jag är en person som egentligen inte alls gillar det nya. Fast efter ett tag så har jag glömt bort det gamla och gillar det nya och ja, det handlar om gamla vanerutiner. Så nu får det vara slutsurat för denna gång. Jag borde istället oroa mig för sista frågan i examinationsuppgiften (efter 3 dgr i skolan) som jag ska lämna in imorgon skriftligt och hålla föredrag på i 20 minuter. En engelsk kvantitativ rapport som antagligen varit svår att läsa på svenska. Tjena liksom. Sedan har jag träningsvärk i rumpan. Jag gick ju alldeles för långt sist och med rejäl lutning på löpbandet. Sedan när jag promenerade till skolan idag som bambi på hal is så spände jag mig och sedan var det kört. Skolans hårda stolar fick mig att lida genom varenda minut, och det gör ajaj-ont nu med. Trots det så sitter jag här med en fråga kvar och skriver inlägg istället, och förlänger lidandet. Det är lite synd om mig nu så säg?

9 kommentarer:

thejeanettishway sa...

din blogg är så snygg, så snygg...
jag vet ingenting om hur man ändrar utseende i bloggen. tog bara en av mallarna.
kram från dalsland//

Vera sa...

Tack Jeanette. Vad kul du gillar den! Den är dock frivillig. Hojta till om du behöver hjälp. Jag gillar fixa! Kram

Jenny / Rosella Eco Beauty sa...

"Give me some löööve!♥" står det här ovan, så - här! Some löööv to joo :)

Har tänkt säkert femtielva gånger att jag ska lägga till din blogg på bloglovin så jag inte glömmer den, har saknat Ekomuffin serru, och äntligen fick jag tummen ur!

Ville bara lämna ett avtryck och säga att det självklart är lite synd om dig. Kram!♥

Vera sa...

Tack fina Jenny!♥ Jag saknade nog Ecomuffin lite jag med, eller i alla fall en liten "privatare" blogg med lite gröna inslag. Fast nu börjar inte denna bli så privat längre, men jag försöker hålla den privat.

Hur går och känns det med företaget? Du är ju numera min kära branschkollega. Härligt. Mer grönt åt folket!

Jenny / Rosella Eco Beauty sa...

Hoppas jag är välkommen in i din privata sfär då :)

Tack, det känns fint! Det är ju så himla roligt, eller hur? Jag pysslar med det och bloggen dygnet runt känns det som (inemellan amning och blöjbyten ;)) Hur känns det själv?

Vera sa...

Självklart! Jag inser att det kunde missförstås. Jag menar jag försöker vara lika privat som innan bloggen började läsas av fler. :)

Fullt upp med andra ord! :) Och det tar tid helt klart. Men det är ju samtidigt roligt och något man gör för sig själv och andra. Du är din egen chef helt enkelt.

Anneli Sjögren sa...

Det är jättesynd om dig!! :P
Men lycka till!! Det går nog bra!!
KRAM!!

Vera sa...

Haha, otroligt synd om mig. Jag hoppas du förstod det var en aning ironi i det hela! :) Det kommer bli bra, tillslut. Kram <3

Anneli Sjögren sa...

Ingen fara!! Du såg väl den lilla :P...!! :D
De är himla bra de där emoticonerna!! Jag använder dem hela tiden för att t ex understryka att jag menar nåt som ett skämt, eller släta ut nåt som kanske kan uppfattas som taskigt eller hårt...! Jag äääälskar emoticons!!! :D