lördag 28 januari 2012

the lion´s roar


En av de bättre låtarna nu med First Aid Kit. Jag har fått höra att jag är lik henne med lugg och det tar jag givetvis som en komplimang. 

Ligger i soffan och känner mig aningen ynklig då det blev ett glas för mycket av det ekologiska rödvinet som min väninna tog med sig hit igår. Jag hade tänkt åka till stan och hänga med finväskan lite men det får jag skjuta fram tills imorgon. Nu tänker jag hämta kraft så jag kan ta ett pass på gymmet senare, även om det blir ett lugnt sådant. Vad gör ni idag, denna vackra lördag?

4 kommentarer:

Anneli Sjögren sa...

Mmm..!! Jag gillar också den här låten!!
Vad jag gör? Bakar knäckebröd!! Det är på torkning i ugnen just nu! :D

Vera sa...

Åh, vad gott! Jag önskar jag hade ork! Hade varit grymt med en egengjord knäckemacka! <3

Anneli Sjögren sa...

Det är busenkelt!! På min blogg finns en länk till receptet!! :D
Gott som tusan blev det!! :P

Lisa sa...

Hela deras skiva är guldbra! :)