fredag 27 januari 2012

tävla med maryfly organics


Förresten så glömde jag tillägga att du kan tävla med oss. Vi har anordnat en Alla Hjärtans Dag-tävling på vår facebooksida. Du som tävlar har chansen att vinna ett SPA-kit från Hermione i ljuvlig choklad & apelsin (som ljuvliga romerska bågar). Kitet innehåller:

♥ En ljuvlig bodykräm
♥ En underbar skrubb för hela kroppen
♥ Ett läppbalm
♥ Några chokladrecept

En perfekt present till dig själv eller någon annan du har kär! Tävlingen pågår tills onsdagen den 8 februari kl.24.00, så den som vinner hinner få hem vinsten tills Alla hjärtans dag.

Gör så här för att vara med i tävlingen:

1. Gå med i evenemanget.

2. Dela det med dina vänner. Bjud in, skriv inlägg eller annat kreativt sätt - fungerar även muntligt.

3. Gå med i vårt nyhetsbrev (http://www.maryfly.se/) eller vår facebook (http://www.facebook.com/maryflyorganics).

4. Skriv vem du vill ge SPA-kitet om du vinner.  Lycka till.

OBS! Har du inte Facebook, så kan du kommentera här i kommentarsfältet vem du vill ge din present.





3 kommentarer:

thejeanettishway sa...

vill faktiskt ha det själv... :)
behöver ta hand om mig.
kram//

ämmah sa...

jag skriver min kommentar här istället för på fb, för jag vill inte att folk ska se vem jag skulle ge det till :) jag vill ge det till min fina vän jessica i alla fall. dels för att hon fyller år väldigt lägligt och dels för att hon har haft en tuff höst då det hänt mycket och behöver lite uppmuntran för att hon är en sån fin vän! :)

Anneli Sjögren sa...

Jag skulle nog också vilja ha det själv...!! Dessutom är den 8:onde februari min födelsedag!! :P