tisdag 24 januari 2012

it´s ok, it´s organic?


Är det verkligen så?

5 kommentarer:

thejeanettishway sa...

fråga :)
vet du varför jag inte får upp nått nytt foto i blogger där jag lägger upp mig som följare till andra som har blogspot?
har bara en skugga nu.
please... ♥

Vera sa...

Jag tror du kan välja att ha en öppen eller dold identitet när du lämnar kommentarer och följer en blogg. Så kolla dina inställningar.

Vera sa...

Fast det gäller nog bara när du följer en blogg för jag ser ditt foto här. :)

Anneli Sjögren sa...

Ha ha ha...!! Om det ändå vore så väl att allt var bra bara det är organic/ekologiskt...!!!
Men om man ändå tänker äta t ex en semla så är det väl trots allt snäppet bättre om den är ekologisk antar jag...!
Kram!

Vera sa...

Ja, jag ville nog mest få igång någon slags diskussion. Jag tänker på de som fortfarande överkonsumerar fast de "skyller" på att de handlar ekologiskt. Eller något åt det hållet. Men en ekologisk semla ska jag banne mig unna mig på semledagen (så mycket som jag tränar). Kram